MED:
Anne Guri er utdannet fra Statens Balletthøgskole og The Lee Strasberg Theatre and Film Institute i New York, og er en del av Teater Innlandets faste ensemble.
Hun har tidligere jobbet ved en rekke av Norges scener. Anne Guri har spilt i Chicago og Rock’n Roll Wolf ved Trøndelag Teater og i Rockeulven og Alice i Vidunderland ved Nationaltheatret. Hun har medvirket i tre ulike oppsetninger av Cabaret; ved Hålogaland Teater, Trøndelag Teater og ved Oslo Nye Teater hvor hun også har spilt i Rettsstridig Forføyning. I tillegg har hun medvirket i musikkvideoer, kortfilmer og reklamer for TV og radio.
For Teater Innlandet stod hun i 2010 på scenen som moren i forestillingen The Knots, og siden har hun spilt i blant annet Utlendingen, Koronamonologene og Fuglefesten, den heddaprisvinnende familieforestillingen Karons sandkasse og TI Lab-produksjonene Skjæra tå seg hue og Forbuden fukt – den lille havfruen Arild. I 2020 til 2022 spilte hun tittelrollen i Sheakespeare-stykket Julius Cæsar (Brutus’ tragedie).
I 2023 har Anne Guri spilt i Fortellingen om Viga-Ljot og Vigdis, etter Sigrid Undsets første middelalderroman, og i Daria Glenters Få bomme en. Hun hadde også en rolle i familieforestillingen Solsnu. Vinteren 2024 er hun aktuell som Eryximakos i Drikkegildet, basert på Platons «Symposium» og i familieforestillingen Pinocchio.
Sunniva er utdannet ved Teaterhøgskolen ved Kunsthøgskolen i Oslo. Hun har i tillegg studert musikkteater ved Romerike Folkehøgskole og Musikkteaterhøyskolen i Oslo. I forbindelse med utdannelsen har hun hatt ulike roller i skolens teateroppsetninger og kortfilmer. Hun har også stått på scenen på Nationaltheatret som Gaupa i forestillingen Ulven, hun har spilt Sara i Sett bagen fra deg ved Brageteatret og høsten 2019 spilte hun Henne i Sørsiden på Den Nationale Scene. Sunniva har også vært å se i TVNorge-serien Hvite gutter og hun har jobbet i NRK Radioteatret. Sunniva debuterte for Teater Innlandet i 2020 i Larry Shues Utlendingen. Hun har også spilt i Koronamonologene og teatrets aller første TI Lab-produksjon Skjæra tå seg hue. I 2020 og 2021 spilte hun i Julius Cæsar (Brutus’ tragedie), og i barneforestillingen Fuglefesten. Vinteren og våren 2022 er hun aktuell i familieforestillingen Karons sandkasse. Sunniva er en av fem skuespillere i Teater Innlandets ensemble i perioden 2020-2023.
Stian er utdannet fra Teaterhøgskolen ved Kunsthøgskolen i Oslo. Han har vært ansatt ved blant annet Det Norske Teatret, Den Nationale Scene, Rogaland Teater, Sogn og Fjordane Teater og Teater Ibsen. I tillegg har han vært tilknyttet Jo Strømgren Kompani og Elvekompaniet. Han har også gitt stemme til lydbøker og radioteater og medvirket i TV-serier. I 2017 hadde han regi på forestillingen Eg ringer mine brør ved Hordaland Teater, en forestilling som ble heddaprisnominert i kategorien Beste forestilling for ungdom. Våren 2020 hadde han sin debut hos Teater Innlandet i Koronamonologene. Han har spilt i TI Lab-produksjonene Skjæra tå seg hue og Forbuden fukt – den lille havfruen Arild. Stian har også spilt i familieforestillingene Fuglefesten og den heddaprisvinnende Karons sandkasse. I 2020 til 2022 sto han på scenen som Brutus i Julius Cæsar (Brutus’ tragedie). Høsten 2022 er han aktuell i forestillingen Nytt land!
Stian er en del av av Teater Innlandets faste ensemble.
John er fast ansatt som skuespiller og kunstnerisk rådgiver ved Teater Innlandet. Han var med på å starte Tramteatret i 1976 og var medlem til det ble nedlagt i 1986. Fra denne perioden er han mest kjent som skurken Ronny. Mange kjenner han også fra TVNorge-serien Neste Sommer. John var ansatt ved Hedmark Teater fra 1991 til 2010, hvor han blant annet spilte i Himmelske lyster, Rovdyr og Bygdejævler. For Teater Innlandet har han spilt i Bukkene Bruse vender tilbake, Om mus og menn, Gruffalo, Pippi Langstrømpe, Mannslagerhola, And, Døden og Tulipanen, Under Vår Himmel. Han har siden 2015 vært på flere turnéer med Vidar Sandbeck-forestillingen Blådansen, og våren 2017 spilte han en rekke roller i teaterversjonen av Jon Michelets Skogsmatrosen. Høsten 2017 turnerte han med Villmarksdikteren, et teaterkåseri om Mikkjel Fønhus. John spilte i og var en del av det kunstneriske teamet bak barneforestillingen Se! Jeg fant!.
Høsten 2018 så vi ham i Bør Børson jr. og høsten 2019 i Den enfoldige morderen og Guddommelig galskap – et teaterkåseri om Knut Hamsun, som han selv har skrevet. Våren 2020 var John aktuell med Utlendingen og Koronamonologene. I august spilte han i teatrets aller første TI Lab-produskjoen Skjæra tå seg hue. I 2020 og 2021 spilte han i Julius Cæsar (Brutus’ tragedie). Vinteren og våren 2022 spilte han i familieforestillingen Karons sandkasse, som også vant Heddaprisen for beste barneforestilling.
Han har også vært med i alle sesongene av TV-serien Neste sommer på TV Norge.
John Nyutstumo gikk av med pensjon fra sommeren 2022, men er engasjert for å spille i Før jeg glemmer at jeg elsker deg: Jeg elsker deg, som vil være hans avskjedsforestilling ved Teater Innlandet.
Tom er utdannet fra skuespillerlinjen ved Nordisk Institutt for Scene og Studio (NISS) i Oslo, og er en del av Teater Innlandets faste ensemble.
For Teater Innlandet har Tom spilt i Koronamonologene, Utlendingen, KORPS, Fire forsøk på å gjøre en forskjell, Jeg er Robin Hood, The 39 Steps, Bukkene Bruse vender tilbake, Dikterhøvdingen, Det året det var så bratt, Pippi Langstrømpe og Skaff meg en synder. Han har hatt hovedrollen i Den enfoldige morderen, Bør Børson jr., Om mus og menn og Jeppe på Bjerget. Tom har også spilt i og var en del av det kunstneriske teamet bak barneforestillingen Se! Jeg fant!. I 2017 spilte han i Hva for en klovn er jeg, en hyllestforestilling til Rolf Just Nilsen, som han har skrevet selv.
Tom driver også med stand-up og improvisasjonsteater, og er medlem i Humornieu. Vinteren 2019 spilte han Mattis i Riksteatrets oppsetning av Fuglane. Han spilte også i Teater Innlandets TI Lab-produksjoner Skjæra tå seg hue og Forbuden fukt – den lille havfruen Arild. Fra 2020 til 2022 hadde han rollen som Cassius i Julius Cæsar (Brutus’ tragedie). I 2022 spilte han også i den heddaprisvinnende Karons sandkasse, og i forestillingen Nytt land!
I 2023 har Tom spilt i Fortellingen om Viga-Ljot og Vigdis, etter Sigrid Undsets første middelalderroman, i Daria Glenters Få bomme en, og i den kritikerroste Fuckgirl. Han spilte også i familieforestillingen Solsnu. I 2024 er han aktuell i Drikkegildet, basert på Platons «Symposium». Han er også aktuell i to dramatiseringer av romaner; i familieforestillingen Pinocchio og i Salamanderkrigen.
Siden 2019 har han også vært delaktig i flere roller under Peer Gynt-spelet på Gålå.
Det er ikke noe nytt. Også denne gang dør Cæsar. Noen har en annen visjon for rikets framtid. Sviket har sin pris, og maktkampen fortsetter.
Shakespeares Julius Cæsar forteller en historie fra en alvorlig tid hvor et mektig rike står i fare for å falle i grus. Parallellene til nåtiden er slående. Derfor har vi latt oss engasjere av denne episke tragedien.
Kom og se vår storslåtte og frekke versjon av denne historien om politisk og menneskelig svik!
Julius Cæsar er et av Shakespeares mest kjente skuespill og det ble for første gang framført i 1599. Sist gang forestillingen ble spilt i Norge var på Nationaltheatret i1947.
Vi gleder oss til å vise dere vår versjon, og mens du venter kan du:
Høre regissør Angelina Stojčevska i samtale med Kari Slaatsveen, i podkasten Teaterfolk HER
Lese intervju med Erik Bystad HER
Lese en kronikk av dramaturg Jørgen Strickert HER
Se intervju med Angelina Stojčevska og en tøff visning av stykkets kostymer i filmen HER (fra 17:26 minutter)
Se intervju med scenograf og kostymedesigner Mads Dinesen HER
Vi ønsker alle hjertelig velkommen til forestilling. Forestillingene våre går som planlagt og vi følger regler fra myndighetene om antallsbegrensninger, munnbind og avstand i salen. Det er hånddesinfeksjon tilgjengelig i kulturhusene.
Du må holde deg hjemme hvis du har symptomer på COVID-19 eller er i karantene. Ta kontakt med oss på billett@teaterinnlandet.no for refusjon eller bytte dersom du av smittevernårsaker ikke kan benytte deg av billettene dine. Les mer her.
Angelina Stojčevska har en bachelor og master i regi ved Kunsthøgskolen i Oslo. Hun debuterte på Nationaltheatret i 2015 med forestillingen Strategier for en lysere fremtid, som også var hennes diplomoppgave ved Kunsthøgskolen. Forestillingen vant Natt&Dags Oslopris for beste scenekunst og samme år ble hun av Aftenposten utpekt som et av årets nye kulturtalenter. Berlin-baserte Stojčevska jobber som regissør, manusforfatter, scenograf og lyddesigner. Hun har vært engasjert ved en rekke scener, både i Norge, Sverige, Danmark og Tyskland. For Torshovteatret hadde hun i 2017 regi på R.U.R. – Rossum Universal-Roboter og i 2018 hadde hun regi på stykket Tusen takk teater for Det Norske Teatret. Hun hadde også regi på Jean-Paul Sartres Flugorna i 2017 og Little Shop of Horrors i 2019 for Göteborgs Stadsteater. I sine forestillinger tar Stojčevska ofte opp store filosofiske spørsmål i en lekende og normbrytende estetikk, og hun er kjent for å skape et fengende og elegant lydbilde.
Denne høsten er hun aktuell som regissør og scenograf på forestillingen Julius Cæsar (Brutus’ tragedie).
Angelina Stojčevska har en bachelor og master i regi ved Kunsthøgskolen i Oslo. Hun debuterte på Nationaltheatret i 2015 med forestillingen Strategier for en lysere fremtid, som også var hennes diplomoppgave ved Kunsthøgskolen. Forestillingen vant Natt&Dags Oslopris for beste scenekunst og samme år ble hun av Aftenposten utpekt som et av årets nye kulturtalenter. Berlin-baserte Stojčevska jobber som regissør, manusforfatter, scenograf og lyddesigner. Hun har vært engasjert ved en rekke scener, både i Norge, Sverige, Danmark og Tyskland. For Torshovteatret hadde hun i 2017 regi på R.U.R. – Rossum Universal-Roboter og i 2018 hadde hun regi på stykket Tusen takk teater for Det Norske Teatret. Hun hadde også regi på Jean-Paul Sartres Flugorna i 2017 og Little Shop of Horrors i 2019 for Göteborgs Stadsteater. I sine forestillinger tar Stojčevska ofte opp store filosofiske spørsmål i en lekende og normbrytende estetikk, og hun er kjent for å skape et fengende og elegant lydbilde.
Denne høsten er hun aktuell som regissør og scenograf på forestillingen Julius Cæsar (Brutus’ tragedie).
Mads Dinesen er en dansk motedesigner, utdannet gjennom et femårig diplomstudium ved Universität der Künste Berlin. Berlin-baserte Dinesen jobber som designer, kostymedesigner, stylist, konsulent og lærer. Han underviser blant annet på Royal College of Art i London og Universität der Künste Berlin.
Av seneste prosjekter kan vi nevne at han i 2017 var kostymedesigner på det sceniske verket New Skin for Black Box Teater og for Bora Bora – Dans og Visuelt Teater i Århus har han hatt kostymedesign på Den 4. morgen i 2017 og For Ever Four Seasons i 2019. Han har også hatt kostymedesign på enTmenschT av Line Tjörnhöj and Signe Klejs for Godsbanen i Århus i 2018. Som motedesigner har Dinesen hatt visninger på en rekke prestisjetunge show som moteuken i Paris, Berlin og Wien. Han har også mottatt flere priser for dette, blant annet Premium Young Designer Award – Menswear og The Golden Julius i Berlin. For Teater Innlandet var han både kostymedesigner og scenograf på forestillingen Julius Cæsar (Brutus’ tragedie) som hadde premiere i 2020, og er vinteren 2023 aktuell med Fortellingen om Viga-Ljot og Vigdis.
Mads Dinesen er en dansk motedesigner, utdannet gjennom et femårig diplomstudium ved Universität der Künste Berlin. Berlin-baserte Dinesen jobber som designer, kostymedesigner, stylist, konsulent og lærer. Han underviser blant annet på Royal College of Art i London og Universität der Künste Berlin.
Av seneste prosjekter kan vi nevne at han i 2017 var kostymedesigner på det sceniske verket New Skin for Black Box Teater og for Bora Bora – Dans og Visuelt Teater i Århus har han hatt kostymedesign på Den 4. morgen i 2017 og For Ever Four Seasons i 2019. Han har også hatt kostymedesign på enTmenschT av Line Tjörnhöj and Signe Klejs for Godsbanen i Århus i 2018. Som motedesigner har Dinesen hatt visninger på en rekke prestisjetunge show som moteuken i Paris, Berlin og Wien. Han har også mottatt flere priser for dette, blant annet Premium Young Designer Award – Menswear og The Golden Julius i Berlin. For Teater Innlandet var han både kostymedesigner og scenograf på forestillingen Julius Cæsar (Brutus’ tragedie) som hadde premiere i 2020, og er vinteren 2023 aktuell med Fortellingen om Viga-Ljot og Vigdis.
Olav er teknisk sjef ved Teater Innlandet. Han var ansatt ved Hedmark Teater fra 1999 til 2010. Olav har vært lysdesigner på mange av oppsetningene til Teater Innlandet, som for eksempel Skogsmatrosen, The 39 Steps, Grisebondens kunst, Willie Nelson kjente mor mi, Inntrengerne, Pippi Langstrømpe, !KYSS – en scenisk hyllest til Munch, Bivrfrost, Mens vi ventar på Godot, Vid din sida, Jeppe på Bjerget, Bør Børson jr, danseforestillingen HELLO – en co-produksjon med Therese Slob Produksjoner, De elendige som var en co-produksjon med Artilleriet Produksjone og En…som som er en co-produksjon med Panta Rei Danseteater. Han var del av det kunstneriske teamet som vant Heddapris for Beste audiovisuelle design i 2017 for forestillingen Rekyl. I 2020 gjorde han lysdesign på blant annet Utlendingen og Møt meg ved morgengry, en co-produksjon i samarbeid med Nationaltheatret, og i 2021 på Julius Cæsar (Brutus’ tragedie) og familieforestillingen Fuglefesten. Mot slutten av 2021 og vinteren/våren 2022 har han lysdesign på TI Ung-produksjonen Kjøkkenheisen og familieforestillingen Karons sandkasse. Våren 2025 har han lysdesign på grendehusforestillingen Stille inn.
VARIGHET: Cirka 1 time og 45 minutter
PASSER FOR: Ungdom og voksen
Heftig maktkamp
«…dette var heftig så det holdt. Det må være rimelig sjelden en opplever maken?»
«forestillingen er både utfordrende og grensesprengende, inkludert den heftige råskapen i regissør Angelina Stojčevskas stilige og pågående framstilling. Sannsynligvis vil også mange glede seg over stykkets tøffe kostymer.«
Maktspill blir ikke morsommere enn dette
«Teater Innlandets versjon av Shakespeares «Julius Cæsar» får deg til å le hele veien til Kapitol.»
«Dette er nemlig en hysterisk morsom versjon av tragedien.»
«Det er en lek med poesien som faktisk får Shakespeares ord frem. Stojčevska skiller seg ut blant alle regissørene som dekonstruerer klassikere. Her har nemlig alle påfunn en funksjon: De skal gjøre historien lettere å forstå. De skal få frem maktspillets komiske gru. Eller bygge opp intrigene som er gjemt i originalen»
«Fra denne anmelder er oppfordringen klar: Vask hendene fri for blod og virus, og håp på et snarlig felttog mot Hamar.»
En annerledes «illustrert klassiker»
«Teater Innlandets oppsetning av «Julius Cæsar» er en medrivende og underfundig oppsetning av et stykke som bare er SÅ aktuelt!»
«I Norge er Julius Cæsar lite spilt, og derfor er det ekstra prisverdig at Teater Innlandet setter det opp, og at det gjør det nå, med det amerikanske valget som bakteppe.»
«En av de viktigste forutsetningene for at forestillingen lykkes i å holde en balanse mellom det crazy-komiske og (nesten) uforpliktende, er Mads Dinesens scenografi.»
Rar og fin. Fandenivoldsk og karnevalesk
«…det er ikke noe standardisert postdramatisk A4-verk vi her har med å gjøre. Regissør og ensemble tar hele paletten i bruk»
«Det hele er akkompagnert av et forførende lydarbeid og en sann hitparade i Quentin Tarantinos ånd»
«…her setter mangfoldet oss fri til å ta til oss teksten med senka skuldre»
«Det var utrolig fint å oppleve en ekte teaterforestilling igjen. Hvem sier at man må gjøre det i Oslo? Togene og bussene går fremdeles.»
Blodig maktspill med mye tøys og humor
«…skuespillerensemblet på fem, som for øvrig gestalter langt flere enn fem roller, forteller historien om herskeren og den like kjente Brutus, svært lekende, dog uten å gjemme verken satiren eller scenen(e) når blodet spruter. Det siste er gjort like smart som egentlig bare er mulig når teatermanesjen viser sitt fortrinn.»
«Angelina Stojčevska…har valgt en leken, humorspekket og fri tolkning av Shakespeare.»
«Skuespillerne er høyt og lavt. De spiller utadvendt og energisk.»
«Tenker du å gir deg selv, en venn eller din kjære en passende førjulsgave, hvorfor ikke en teaterbillett?»
PERIODEN: 20. november 2020-22. januar 2022
torsdag
6. mar.
2025
ADRESSE: Skolelia 3, 2750 GRAN
TELEFON: 61 33 84 00
PARKERING: Parkering for gjester til Kultursalen ligger på Gran ungdomsskole og idrettspark.
SERVERINGSTILBUD: Det er ofte servering i forbindelse med arrangementer.
Besøk Hadeland kultursal sin nettsideonsdag
26. mar.
2025
ADRESSE: Teatergata 2, 2225 KONGSVINGER
TELEFON: 62 87 40 00 (mandag - fredag kl. 08:00-15:30) | 62 87 40 69 (alle dager: 16:00-21:15, fredag kl. 17:30-22:30)
PARKERING: Mulighet for parkering mot betaling ved teatret.
Besøk Rådhus-Teatret, Kongsvinger sin nettsidelørdag
22. mar.
2025
ADRESSE: Storvegen 5, 2420 Trysil
PARKERING: Muligheter for parkering utenfor kulturhuset.
SERVERINGSTILBUD: I vestibylen er det kafé som har åpent på dagtid samt på kveldstid når det er arrangementer i kulturhuset.
Besøk Kulturhuset Hagelund, Trysil sin nettsidetorsdag
27. feb.
2025
fredag
28. feb.
2025
ADRESSE: Ol-Klemmetsaveien 50, 7374 RØROS
TELEFON: 72 41 95 01
PARKERING: Stor gratis parkeringsplass utenfor bygget.
Besøk Storstuggu, Røros sin nettsideADRESSE: Storgata 28,, 2882 DOKKA
TELEFON: 61 11 61 30
PARKERING: Parkeringsplass og parkeringstjeneste
Besøk Sentrum Kino, Dokka sin nettsidetorsdag
27. mar.
2025
ADRESSE: Elvegata 2, 2815 GJØVIK
TELEFON: 61 18 95 00
PARKERING: Huntonstranda : Gratis i helg og mellom 15.00 og 08.00 på hverdager. Parkgata parkeringshus Q-park: Døgnåpen med flere betalings alternativer.
Besøk Gjøvik Kino & Scene sin nettsidesøndag
9. mar.
2025
fredag
28. mar.
2025
ADRESSE: Storgata 18, 2418 ELVERUM
TELEFON: 62 43 33 33
PARKERING: Det er parkering i båkgården til rådhuset og ellers i sentrum. Elverum har mange gratis parkeringsplasser, men på dagtid på hverdager trengs parkeringsskive.
SERVERINGSTILBUD: Kulturhuset har en kiosk med et stort utvalg av varer som brus, popcorn og smågodt. I tillegg finnes det en kulturhuskafé hvor du kan sitte og slappe av mens du venter på innslipp til forestillingen. På enkelte forestillinger har de større utvalg i kafeen.
Besøk Elverum kulturhus sin nettsidetorsdag
20. mar.
2025
ADRESSE: Bergomsvegen 41, 2686 LOM
TELEFON: Bergomsvegen 41
PARKERING: Mulighet for parkering utenfor kulturhuset.
Besøk Utgard fleirbrukshus, Lom sin nettsidefredag
7. mar.
2025
ADRESSE: Storgata 122, 2480 KOPPANG
TELEFON: 62 46 46 00
PARKERING: Muligheter for parkering utenfor bygget.
Besøk Storstua, Koppang sin nettsideonsdag
12. mar.
2025
ADRESSE: Maihaugvegen 1, 2609 LILLEHAMMER
TELEFON: 61 28 89 00
PARKERING: På Maihaugen har vi en stor parkeringsplass. Der er det tilrettelagt for at du kan parkere på anviste plasser som er skiltet med HC-parkering. Fra parkeringsplassen er det asfaltert vei uten trapper hele veien inn til hovedbygningen.
SERVERINGSTILBUD: Frich's Spiseri Maihaugen serverer et variert utvalg av drikkevarer og snacks i forbindelse med forestillinger. Du kan også kjøpe drikke og snacks og ta med inn i salen.
ANNEN INFORMASJON: Maihaugsalen er en av landets beste konsertsaler, og et godt valg for konserter, teaterforestillinger, stand-up show, festivaler og konferanser.
Besøk Maihaugsalen, Lillehammer sin nettsideonsdag
5. mar.
2025
ADRESSE: Torvgata 1, 2500 TYNSET
TELEFON: 62 48 52 02
PARKERING: Parkering i gate og andre parkering-tjenester
SERVERINGSTILBUD: Kulturkaféen er det sentrale møtepunktet i kulturhuset, og samtidig kantine for de ansatte i rådhuset og Tynset kommune. Den utgjør en del av Nystua.
ANNEN INFORMASJON: Tynset kulturhus er regionens kulturelle storstue! Det rommer et mangfold av kunst- og kulturaktiviteter, og er en viktig kulturell møteplass.
Besøk Tynset kulturhus sin nettsidetorsdag
13. mar.
2025
ADRESSE: Torggata 100, 2317 HAMAR
TELEFON: 62 56 18 50
PARKERING: Hamar kulturhus har ikke egne parkeringsplasser, men det finnes plasser i nærheten. Parkeringshuset på Vestre Torg ligger nært opptil, og du kan også parkere ved Skibladnerbrygga eller på åttemetersplanet, retning Hamar stasjon. Parkering i Hamar er mot avgift. Se oppslag på den enkelte parkeringsplass for priser og betingelser.
SERVERINGSTILBUD: Restauranten Satelitten ligger i bygget, og har en stor meny. Det er også salg av kioskvarer på forestillingene.
ANNEN INFORMASJON: Hamar kulturhus ligger i Hamar sentrum ved Stortorget, ca 8 minutters gange fra Hamar jernbanestasjon og ca 10 minutters gange fra Hamar skysstasjon.
Besøk Hamar kulturhus sin nettsidetorsdag
20. feb.
2025
lørdag
22. feb.
2025
søndag
23. feb.
2025
lørdag
1. mar.
2025
søndag
2. mar.
2025
torsdag
6. mar.
2025
fredag
7. mar.
2025
lørdag
8. mar.
2025
søndag
9. mar.
2025
onsdag
12. mar.
2025
torsdag
27. mar.
2025
tirsdag
1. apr.
2025
onsdag
2. apr.
2025
torsdag
3. apr.
2025
fredag
4. apr.
2025
lørdag
5. apr.
2025
tirsdag
8. apr.
2025
onsdag
9. apr.
2025
torsdag
10. apr.
2025
ADRESSE: Skolevegen 11, 2390 MOELV
søndag
16. mar.
2025
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Foto: Erika Hebbert
Erik Bystad har gjendiktet William Shakespeares Julius Cæsar.
Del med en venn