MED:
Sofie er en av fire deltakere i Teater Innlandets program for utvikling av unge talenter innen scenekunst; TI Ung. Hun er utdannet ved Musikkteaterhøyskolen og ved NTNU i musikkteater og musikkvitenskap.
Hun har gjort flere teaterproduksjoner med kompaniet Ask Scenekunst, blant annet rollen som Ylva i Julegaven som ble borte og som danser i Karius og Baktus. Sofie dubber TV-serier, blant annet for NRK Super, og har også jobbet som steppdanser, både utøvende og som pedagog. Avgangsforestillingen hennes ved Musikkteaterhøyskolen var Shockheaded Peter, i regi av Lars Erik Holter. Tidligere i år var Sofie også med på EuroISHion – en fullverdig Eurovision-finale laget på ett døgn, som var et samarbeidsprosjekt mellom Døgnfluer og En Gjeng Med Idioter.
For Teater Innlandet har hun spilt i TI Ung-produksjonene Oksesult og Kjøkkenheisen. Hun har også spilt i Fuglefesten, den heddaprivinnende familieforestillingen Karons sandkasse og TI Lab-produksjonen Forbuden fukt – den lille havfruen Arild. Høsten 2022 er hun aktuell i forestillingen Nytt land!
Julie er en del av Teater Innlandets faste ensemble, etter at hun mellom 2020 og 2022 var en del av talentprogrammet TI Ung. Hun er utdannet ved The New School of Drama i New York og ved Norsk skuespillerinstitutt.
I 2019 var hun med i monologforestillingen Jeg reiser alene, både på scenen og som manusforfatter. Hun hadde hovedrollen i The Exploration of the Everchanging ved The New School Main Stage i New York, og har også medvirket i flere musikkvideoer og kortfilmer. Julie har jobbet som manusforfatter, PR-sjef og skuespiller i Kompani K20.
For Teater Innlandet har hun spilt i TI Ung-produksjonene Oksesult og Kjøkkenheisen. Julie spilte også i monologforestillingen Åsta Holths VOLVA, som hun skrev sammen med Jørgen Strickert. Vinteren 2022 ble Julie nominert til Heddaprisen for Beste kvinnelige skuespiller for sin tolkning av karakteren Maja i forestillingen Karons sandkasse, som vant prisen for Beste barneforestilling. Høsten 2022 spilte hun i TI Lab-produksjonen Forbuden fukt – den lille havfruen Arild, og i Jonas Corell Petersens Nytt land!
I 2023 spilte hun i Fortellingen om Viga-Ljot og Vigdis, basert på Sigrid Undsets første bok med middelaldertema, og Daria Glenters Få bomme en, før hun selv skrev, regisserte og spilte i den kritikerroste Fuckgirl. Hun har også en rolle i familieforestillingen Solsnu, av Ellen Jerstad.
Vinteren 2024 er hun aktuell i rollen som Agathon i Drikkegildet.
Anne Guri er utdannet fra Statens Balletthøgskole og The Lee Strasberg Theatre and Film Institute i New York, og er en del av Teater Innlandets faste ensemble.
Hun har tidligere jobbet ved en rekke av Norges scener. Anne Guri har spilt i Chicago og Rock’n Roll Wolf ved Trøndelag Teater og i Rockeulven og Alice i Vidunderland ved Nationaltheatret. Hun har medvirket i tre ulike oppsetninger av Cabaret; ved Hålogaland Teater, Trøndelag Teater og ved Oslo Nye Teater hvor hun også har spilt i Rettsstridig Forføyning. I tillegg har hun medvirket i musikkvideoer, kortfilmer og reklamer for TV og radio.
For Teater Innlandet stod hun i 2010 på scenen som moren i forestillingen The Knots, og siden har hun spilt i blant annet Utlendingen, Koronamonologene og Fuglefesten, den heddaprisvinnende familieforestillingen Karons sandkasse og TI Lab-produksjonene Skjæra tå seg hue og Forbuden fukt – den lille havfruen Arild. I 2020 til 2022 spilte hun tittelrollen i Sheakespeare-stykket Julius Cæsar (Brutus’ tragedie).
I 2023 har Anne Guri spilt i Fortellingen om Viga-Ljot og Vigdis, etter Sigrid Undsets første middelalderroman, og i Daria Glenters Få bomme en. Hun hadde også en rolle i familieforestillingen Solsnu. Vinteren 2024 er hun aktuell som Eryximakos i Drikkegildet, basert på Platons «Symposium» og i familieforestillingen Pinocchio.
Tom er utdannet fra skuespillerlinjen ved Nordisk Institutt for Scene og Studio (NISS) i Oslo, og er en del av Teater Innlandets faste ensemble.
For Teater Innlandet har Tom spilt i Koronamonologene, Utlendingen, KORPS, Fire forsøk på å gjøre en forskjell, Jeg er Robin Hood, The 39 Steps, Bukkene Bruse vender tilbake, Dikterhøvdingen, Det året det var så bratt, Pippi Langstrømpe og Skaff meg en synder. Han har hatt hovedrollen i Den enfoldige morderen, Bør Børson jr., Om mus og menn og Jeppe på Bjerget. Tom har også spilt i og var en del av det kunstneriske teamet bak barneforestillingen Se! Jeg fant!. I 2017 spilte han i Hva for en klovn er jeg, en hyllestforestilling til Rolf Just Nilsen, som han har skrevet selv.
Tom driver også med stand-up og improvisasjonsteater, og er medlem i Humornieu. Vinteren 2019 spilte han Mattis i Riksteatrets oppsetning av Fuglane. Han spilte også i Teater Innlandets TI Lab-produksjoner Skjæra tå seg hue og Forbuden fukt – den lille havfruen Arild. Fra 2020 til 2022 hadde han rollen som Cassius i Julius Cæsar (Brutus’ tragedie). I 2022 spilte han også i den heddaprisvinnende Karons sandkasse, og i forestillingen Nytt land!
I 2023 har Tom spilt i Fortellingen om Viga-Ljot og Vigdis, etter Sigrid Undsets første middelalderroman, i Daria Glenters Få bomme en, og i den kritikerroste Fuckgirl. Han spilte også i familieforestillingen Solsnu. I 2024 er han aktuell i Drikkegildet, basert på Platons «Symposium». Han er også aktuell i to dramatiseringer av romaner; i familieforestillingen Pinocchio og i Salamanderkrigen.
Siden 2019 har han også vært delaktig i flere roller under Peer Gynt-spelet på Gålå.
Stian er utdannet fra Teaterhøgskolen ved Kunsthøgskolen i Oslo. Han har vært ansatt ved blant annet Det Norske Teatret, Den Nationale Scene, Rogaland Teater, Sogn og Fjordane Teater og Teater Ibsen. I tillegg har han vært tilknyttet Jo Strømgren Kompani og Elvekompaniet. Han har også gitt stemme til lydbøker og radioteater og medvirket i TV-serier. I 2017 hadde han regi på forestillingen Eg ringer mine brør ved Hordaland Teater, en forestilling som ble heddaprisnominert i kategorien Beste forestilling for ungdom. Våren 2020 hadde han sin debut hos Teater Innlandet i Koronamonologene. Han har spilt i TI Lab-produksjonene Skjæra tå seg hue og Forbuden fukt – den lille havfruen Arild. Stian har også spilt i familieforestillingene Fuglefesten og den heddaprisvinnende Karons sandkasse. I 2020 til 2022 sto han på scenen som Brutus i Julius Cæsar (Brutus’ tragedie). Høsten 2022 er han aktuell i forestillingen Nytt land!
Stian er en del av av Teater Innlandets faste ensemble.
– Hvorfor hjelper du meg, egentlig?
– Fordi.
– Fordi?
– Fordi du trenger det.
Få bomme en er et intenst, styggvakkert drama med krigens klaustrofobiske kaos som bakteppe.
Midt i det mørkeste marerittet møtes to unge mennesker – og begynner å drømme.
Teater Innlandet er stolt av å presentere Daria Glenters Få bomme en; et trassig, hissig drama om den dypt nødvendige og menneskelige motstandskraften mot krig og ødeleggelse.
Lytt på denne podkasten, der Daria snakker om forestillingen i samtale med Jørgen Strickert.
Les også Hamar Arbeiderblads intervju med Daria Glenter.
***
Begrenset antall plasser!
NB! Vi gjør oppmerksom på at det røykes urtesigaretter på scenen under forestillingen.
Publikumsplassene er satt opp rundt og tett på scenen.
Opplev mer! Teatersalong: Dilemmaer i krig og fred 5. mai. Les mer her
Forestillingen skal på turné i Innlandet fra 14. september til 8. oktober.
Scenografi, rekvisitter og kostymer er produsert ved teatrets kostymeavdeling og verksteder.
Daria Glenter har vært tilknyttet Teater Innlandet som husdramatiker gjennom talentprogrammet TI Ung, og har allerede stått bak forestillingene Oksesult (2021) og Krigens enetale (2022). Få bomme en er Darias helaftens dramatikerdebut.
Fredrik Longva (født 1987) er utdannet regissør fra Teaterhøgskolen på Kunsthøgskolen i Oslo. Hans første arbeid etter endt utdannelse var som regissør på Dødsdansen på Trøndelag Teater i 2019. Forestillingen ble belønnet med fire nominasjoner til Heddaprisen. Høsten 2020 hadde han regi på Ibsens Fruen fra havet på Trøndelag, også det på Trøndelag Teater.
Siden har han hatt ansvar både for manus og regi for ungdomsforestillingen Habitat på Teatret Vårt i Molde og Hedda Gabler på Riksteatret. Longva jobber også i Danmark, hvor han nylig regisserte Leonora Christina – Sandhedens dronning av Christian Lollike på Aarhus teater.Hans seneste prosjekt har vært Stengd gitar av Jon Fosse for Det vestnorske teateret, der han sto for både dramatisering og regi.
Få bomme en er Fredriks første arbeid for Teater Innlandet, men han samarbeidet med dramatiker Daria Glenter allerede i 2019, på Norsk dramatikkfestival med hennes tekst RING RING RING.
Norunn Standal er scenograf og lysdesigner med utdannelse fra Dramatiska Institutet i Stockholm. Hun har de seneste årene hatt en rekke oppdrag, spesielt som lysdesigner, for blant annet Det Norske Teatret, Oslo Nye Teater og Nationaltheatret. I 2019 hadde hun både scenografi og lysdesign på Hålogaland Teaters Drøm om Høsten, som mottok Heddaprisen for Beste scenografi. Hun hadde også lysdesign på den kritikerroste Tid for glede på Det Norske Teatret.
Hennes seneste arbeider er som scenograf på Rosmersholm på Kilden Teater og kulturhus i Kristiansand, og Animal Farm ved Rogaland Teater. Hun har også gjort lysdesign på Jordbærstedet på Nationaltheatret, Det er Berre Verdas Undergang på Det Norske Teatret og Ved Målet på Riksteatret
Få bomme en er Norunns første oppdrag for Teater Innlandet, men hun har tidligere samarbeidet med regissør Fredrik Longva på produksjoner ved Kunsthøgskolen i Oslo.
Amund Ulvestad er en multimediekunstner, musiker og komponist med base i Oslo og Berlin. Han har en master i musikkteknologi fra Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet.
Ulvestad har opptrådt som musiker over hele Europa, Asia og Amerika både som solist og som medlem av ulike ensembler, med cello og lydelektronikk som hovedinstrumenter.
Amund jobber hovedsakelig innenfor feltene eksperimentell musikk, lydkunst og scenekunst. Han har holdt utstillinger og kunstperformancer ved blant annet Atelier Nord, Trøndelag Senter for Samtidskunst, Galleri RAM Oslo og KW Institute for Contemporary Art i Berlin. Han har også skapt musikk og lyddesign til teater- og danseforestillinger ved blant annet Nationaltheatret, Nasjonalteatret i Kroatia, Det Norske Teatret og Den Nationale Scene, samt med en rekke ensembler i det frie scenekunstfeltet.
For Teater Innlandet var han i 2023 komponist og lyddesigner på Få bomme en, og i 2024 er han aktuell som komponist for Pinocchio.
Solveig Holthe Bygdnes (født 1991) er kostymedesigner. Hun kommer fra Harstad og har gått bachelorprogrammet Kles- og Kostymedesign på Kunsthøgskolen i Oslo, der hun ble uteksaminert i 2016.
Hun jobber mest med teater, men har også hatt kostymedesign for TV-serier, blant annet for Side om side på NRK. I tillegg har det siste året hatt ansvar for styling under konserter og turneer med Sondre Justad.
I teatersammenheng har oppgavene vært mange, og for en rekke av landets sceneinstitusjoner. Hun jobbet sammen med regissør Fredrik Longva som kostymedesigner på Riksteatrets Hedda Gabler i 2022, og har ved flere anledninger både hatt scenografi- og kostymeansvar, blant annet for Rommet i mellom på Brageteateret i Drammen i 2020, og den kommende forestillingen Undervannsbyen, som settes opp av Teateret Vårt i Molde denne sommeren.
Solveig er opptatt av det taktile i utviklingen av kostymedesign. Hun ønsker å kunne påvirke og underbygge historien gjennom det tradisjonelle og det moderne utrykket i sitt design.
Få bomme en er Solveigs første oppgave for Teater Innlandet.
Jørgen Strickert er dramaturg, journalist og radiomaker. Han har arbeidet med radioprogrammer som Salongen, Christine Lavransdatter, Familien Karamasov, Dagens avis, Hallo i uken og P3morgen i NRK. Han har tidligere vært journalist i blant annet Klassekampen, Vårt Land, Arbeidets Rett og Fjell-Ljom, redaktør i Rebell og militærnektermagasinet Balder, samt tøysekopp og forfatter i friteatergruppa Opplysningskontoret.
Olav er teknisk sjef ved Teater Innlandet. Han var ansatt ved Hedmark Teater fra 1999 til 2010. Olav har vært lysdesigner på mange av oppsetningene til Teater Innlandet, som for eksempel Skogsmatrosen, The 39 Steps, Grisebondens kunst, Willie Nelson kjente mor mi, Inntrengerne, Pippi Langstrømpe, !KYSS – en scenisk hyllest til Munch, Bivrfrost, Mens vi ventar på Godot, Vid din sida, Jeppe på Bjerget, Bør Børson jr, danseforestillingen HELLO – en co-produksjon med Therese Slob Produksjoner, De elendige som var en co-produksjon med Artilleriet Produksjone og En…som som er en co-produksjon med Panta Rei Danseteater. Han var del av det kunstneriske teamet som vant Heddapris for Beste audiovisuelle design i 2017 for forestillingen Rekyl. I 2020 gjorde han lysdesign på blant annet Utlendingen og Møt meg ved morgengry, en co-produksjon i samarbeid med Nationaltheatret, og i 2021 på Julius Cæsar (Brutus’ tragedie) og familieforestillingen Fuglefesten. Mot slutten av 2021 og vinteren/våren 2022 har han lysdesign på TI Ung-produksjonen Kjøkkenheisen og familieforestillingen Karons sandkasse. Våren 2025 har han lysdesign på grendehusforestillingen Stille inn.
Markus er utdannet ved Rose Bruford College of Theatre & Performance i London, England. Han har vært lysdesigner og visuelt ansvarlig på en rekke produksjoner i Norge og i utlandet, blant andre Umwelt ved Rosegården Teater og Kjøkkenheisen ved Teateret med Kanon Produksjon. Han har også vært ansvarlig for Golden Room av Julie Rasmussen ved Ravnedans 2020. I London jobbet han med 12:40 ved National Opera Studios, Triple Bill: Wound, Human Marvels & In Between og Blackout ved The Hope Theatre. Han var i flere år ansatt ved Kilden Teater i Kristiansand, der han var lysdesigner på blant annet Samhold Søkes, Tingenes Tilstand, Skilpadder hele vegen ned, Orpheus – The Myth Of Dungeness og Jeg vil vaske verden ren. For Teater Innlandet har Markus hatt lysdesign på MEGAMEGA, Forbuden fukt – den lille havfruen Arild og Nytt land!
VARIGHET: Cirka 1 time og 10 minutter
PASSER FOR: Unge voksne og voksne
Kjærlighet i krig
«Anslaget er gjort. Vi forstår. Vi skjønner hvor vi er fanget. Midt i den verste situasjon. Krig. Og ganske snart kommer en femte person inn i bildet, plutselig: blodig og aggressiv.
Vi skal inn til margen.
Kjærlighet i krig, går det an?
Finurlig, det er hva dette er. Så mange elegante «turnovers», overraskelser, fysiske små grep – som blir så store, der vi klamrer oss fast til trebenkene.
Så kaldt. Så guffent. Og så ender vi likevel i varmen, i et kammerspill, på en mikroscene, på 1 x 1,5 meter, med de to, Ksenia (Sofie Huijs) og Kaia (Julie Bjørnebye) – hvor de sakte, men sikkert trekkes mot hverandre.
Så nære. I det mest grufulle.»
«Jeg liker de korte linjene, roen i framførelsen, tålmodigheten til å vente litt, gi oss et par sekunder mellom replikkene – og det samme i sceneskiftene, la mørket ligge litt, ikke stresse – men la oss lide i uvissheten.
Hele vegen.
Nerven spent – som en streng.»
En svært modig kjærlighetshistorie
«Stygt, rått og romantisk fra krigens mørkeste kjeller. Kan forelskelse vokse frem blant spy, bæsj og biologiske våpen? Daria Glenter har skrevet et styggromantisk teaterstykke fra et bomberom.»
«… en svært modig kjærlighetshistorie. Modig fordi den setter spørsmål ved hvor man har lojaliteten i en krigssituasjon. Er den hos vennene dine? Hos landet ditt? Eller er det hos geriljasoldaten som du forelsker deg i gjennom et avgjørende øyeblikk?»
«Glenter har sagt at krigen foregår i et alternativt univers, av respekt for den reelle krigen. Selve krigssituasjonen blir dermed mer av en tilstand enn en sannsynlig konflikt.
Det er synd, for jeg tror Daria Glenter har mot og evner til å løfte ukrainakrigen opp på scenen. Hun kunne gitt oss et annet blikk på en krig de fleste kjenner fra nyhetene. Og hun kunne tvunget publikum til å ta stilling til en kjærlighetshistorie på tvers av våre fiendebilder.»
«Regissør Fredrik Longva lykkes med følelsen av uro, men det er mye i regien som gjør teaterstykket unødvendig vanskelig å henge med på. Skjønt, alt dette er detaljer når man ser hele teaterprosjektet under ett.»
Eit intenst drama
«Dette tette og intense samspelet mellom Sofie Huijs og Julie Bjørnebye er eit skikkeleg høgdepunkt, og syner overtydande og tydeleg at bak krigens retorikk, fiendskap og helvete er det heilt vanlege menneske med sine like vanlege kjensler det hele dreier seg om.»
«Regissør Fredrik Longva har, saman med scenograf Norunn Standal, vald ei løysing der scena er ei lita, kvadratisk plattform og der publikum sit på alle fire sider, og tett på. Det skapar ein nærleik som blir både påtrengjande og nesten ubeghageleg, men som gjer at det er umogeleg å ha eit distansert forhold til det som skjer.»
«Den scenografiske løysinga er ikkje heilt vellukka. At vi kjem så tett på, er eit godt val. Men den høge plattforma gjer at aktørane må klatre opp og ned av scena, og det er forstyrrande. (…) Trass i desse innvendingane er «Få bomme en» blitt ei sterk framsyning, der framifrå og tett ensemblespel frå dei fem aktørane blir toppa av Julie Bjørnebye og Sofie Huijs i den intense finalen.»
PERIODEN: 27. april-13. mai 2023
torsdag
6. mar.
2025
ADRESSE: Skolelia 3, 2750 GRAN
TELEFON: 61 33 84 00
PARKERING: Parkering for gjester til Kultursalen ligger på Gran ungdomsskole og idrettspark.
SERVERINGSTILBUD: Det er ofte servering i forbindelse med arrangementer.
Besøk Hadeland kultursal sin nettsideonsdag
26. mar.
2025
ADRESSE: Teatergata 2, 2225 KONGSVINGER
TELEFON: 62 87 40 00 (mandag - fredag kl. 08:00-15:30) | 62 87 40 69 (alle dager: 16:00-21:15, fredag kl. 17:30-22:30)
PARKERING: Mulighet for parkering mot betaling ved teatret.
Besøk Rådhus-Teatret, Kongsvinger sin nettsidelørdag
22. mar.
2025
ADRESSE: Storgata 28,, 2882 DOKKA
TELEFON: 61 11 61 30
PARKERING: Parkeringsplass og parkeringstjeneste
Besøk Sentrum Kino, Dokka sin nettsidetorsdag
27. mar.
2025
ADRESSE: Elvegata 2, 2815 GJØVIK
TELEFON: 61 18 95 00
PARKERING: Huntonstranda : Gratis i helg og mellom 15.00 og 08.00 på hverdager. Parkgata parkeringshus Q-park: Døgnåpen med flere betalings alternativer.
Besøk Gjøvik Kino & Scene sin nettsidesøndag
9. mar.
2025
fredag
28. mar.
2025
ADRESSE: Storgata 18, 2418 ELVERUM
TELEFON: 62 43 33 33
PARKERING: Det er parkering i båkgården til rådhuset og ellers i sentrum. Elverum har mange gratis parkeringsplasser, men på dagtid på hverdager trengs parkeringsskive.
SERVERINGSTILBUD: Kulturhuset har en kiosk med et stort utvalg av varer som brus, popcorn og smågodt. I tillegg finnes det en kulturhuskafé hvor du kan sitte og slappe av mens du venter på innslipp til forestillingen. På enkelte forestillinger har de større utvalg i kafeen.
Besøk Elverum kulturhus sin nettsidetorsdag
20. mar.
2025
ADRESSE: Bergomsvegen 41, 2686 LOM
TELEFON: Bergomsvegen 41
PARKERING: Mulighet for parkering utenfor kulturhuset.
Besøk Utgard fleirbrukshus, Lom sin nettsidefredag
7. mar.
2025
ADRESSE: Torget 1, 2450 RENA
TELEFON: 62 43 40 00
PARKERING: Mulighet for korttidsparkering på inntil 2 timer ved torget i sentrum.
SERVERINGSTILBUD: Hos Kafé Sandbeck frister de med varme vafler, rundstykker og diverse andre lunsjretter. Kaketilbudet deres er blitt noe helt spesielt, da de har egen konditor!
ANNEN INFORMASJON: Lokalisert midt i Rena sentrum - på torget, er Åmot kulturhus et fint og naturlig valg for avkobling og inspirasjon.
Besøk Åmot kulturhus sin nettsideonsdag
19. mar.
2025
ADRESSE: Maihaugvegen 1, 2609 LILLEHAMMER
TELEFON: 61 28 89 00
PARKERING: På Maihaugen har vi en stor parkeringsplass. Der er det tilrettelagt for at du kan parkere på anviste plasser som er skiltet med HC-parkering. Fra parkeringsplassen er det asfaltert vei uten trapper hele veien inn til hovedbygningen.
SERVERINGSTILBUD: Frich's Spiseri Maihaugen serverer et variert utvalg av drikkevarer og snacks i forbindelse med forestillinger. Du kan også kjøpe drikke og snacks og ta med inn i salen.
ANNEN INFORMASJON: Maihaugsalen er en av landets beste konsertsaler, og et godt valg for konserter, teaterforestillinger, stand-up show, festivaler og konferanser.
Besøk Maihaugsalen, Lillehammer sin nettsideonsdag
5. mar.
2025
ADRESSE: Hausmannsgate 28-32, 0182 Oslo
TELEFON: 22 12 06 01
PARKERING: Sentrumsnært. Det er 10 minutters gange fra Oslo S og bussforbindelse i både Hausmanns gate og Maridalsveien, rute 34 og 54. All buss- og trikkforbindelse over Grünerløkka og Trondheimsveien stopper i Storgata, 500 meter fra tomten. Ankommer du med bil, anbefaler vi at du parkerer på Vulkans (Mathallens) parkeringshus. 30 kr pr time.
SERVERINGSTILBUD: Vega Snackbar ligger i samme bygg som Vega Scene. Foajéen er vårt tilholdssted der det finnes romslig og god plass for en kaffekopp eller en matbit.
ANNEN INFORMASJON: Vega Scene ble etablert i 2013 med ønske om å utvikle en åpen og levende møteplass for kvalitetsfilm, nyskrevet researchbasert teater og debatt. Et samlingspunkt hvor publikum og bransje kan dele, diskutere og få ny kunnskap om verden sett gjennom kunsten.
Besøk Vega Scene, Oslo sin nettsideADRESSE: Torvgata 1, 2500 TYNSET
TELEFON: 62 48 52 02
PARKERING: Parkering i gate og andre parkering-tjenester
SERVERINGSTILBUD: Kulturkaféen er det sentrale møtepunktet i kulturhuset, og samtidig kantine for de ansatte i rådhuset og Tynset kommune. Den utgjør en del av Nystua.
ANNEN INFORMASJON: Tynset kulturhus er regionens kulturelle storstue! Det rommer et mangfold av kunst- og kulturaktiviteter, og er en viktig kulturell møteplass.
Besøk Tynset kulturhus sin nettsidetorsdag
13. mar.
2025
ADRESSE: Torggata 100, 2317 HAMAR
TELEFON: 62 56 18 50
PARKERING: Hamar kulturhus har ikke egne parkeringsplasser, men det finnes plasser i nærheten. Parkeringshuset på Vestre Torg ligger nært opptil, og du kan også parkere ved Skibladnerbrygga eller på åttemetersplanet, retning Hamar stasjon. Parkering i Hamar er mot avgift. Se oppslag på den enkelte parkeringsplass for priser og betingelser.
SERVERINGSTILBUD: Restauranten Satelitten ligger i bygget, og har en stor meny. Det er også salg av kioskvarer på forestillingene.
ANNEN INFORMASJON: Hamar kulturhus ligger i Hamar sentrum ved Stortorget, ca 8 minutters gange fra Hamar jernbanestasjon og ca 10 minutters gange fra Hamar skysstasjon.
Besøk Hamar kulturhus sin nettsideonsdag
4. des.
2024
torsdag
5. des.
2024
fredag
6. des.
2024
lørdag
7. des.
2024
torsdag
20. feb.
2025
lørdag
22. feb.
2025
søndag
23. feb.
2025
lørdag
1. mar.
2025
søndag
2. mar.
2025
torsdag
6. mar.
2025
fredag
7. mar.
2025
lørdag
8. mar.
2025
søndag
9. mar.
2025
tirsdag
1. apr.
2025
onsdag
2. apr.
2025
torsdag
3. apr.
2025
fredag
4. apr.
2025
lørdag
5. apr.
2025
tirsdag
8. apr.
2025
onsdag
9. apr.
2025
torsdag
10. apr.
2025
ADRESSE: Skolevegen 11, 2390 MOELV
søndag
16. mar.
2025
ADRESSE: Furusethgata 12, 2050 JESSHEIM
TELEFON: 66 10 80 00
ANNEN INFORMASJON: Kulturhuset er bygget som et moderne flerbrukshus som i tillegg til å romme scener for artister i alle sjangre også rommer bibliotek og kino. Ullensaker Kulturhus fått status som et regionalt kulturhus som skal ha betydning for hele øvre Romerike. Kulturhuset holder en teknisk god standard og kan tilby gode fasiliteter både for artister og gjester.
Besøk Ullensaker kulturhus, Jessheim sin nettsideMagnus Skrede
Magnus Skrede
Magnus Skrede
Magnus Skrede
Magnus Skrede
Magnus Skrede
Magnus Skrede
Magnus Skrede
Magnus Skrede
Del med en venn